Výrobci kojenecké výživy si najímají v rozvojových zemích lékaře
V dnešní době se mnohé ženy v západních zemích vracejí ke kojení; výrobci dětské výživy se tak musejí poohlížet po nových trzích v zemích třetího světa. Tyto firmy používají vemlouvavé reklamní techniky, aby přesvědčily ženy těchto národů, že je moderní nekojit.
Rubrika: Zdraví dětí
| Typ článku: Poradna výživy
Reklamní plakáty tvrdí, že sušená prášková mléka jsou „nejlepším startem do života", inzerce v rádiu přesvědčuje matky, že jejich výrobky jsou „produkty prvního výběru", a novým matkám jsou rozdávány vzorky zdarma.
Společnosti zabývající se výrobou kojenecké výživy šly dokonce tak daleko, že najímají v rozvíjejících se zemích lékaře (kterých tam mnoho není), aby se stali jakýmisi „mléčnými sestrami", cestovali po zemi a popularizovali dětskou výživu mezi novými maminkami.
S využitím informací z knihy dr. Johna McDougalla „McDougallův plán". Vydala Společnost Prameny zdraví a OS Maranatha.
Počet přečtení: 2622
Datum: 4. 6. 2012