Evropané každý rok utrácejí kvůli hubnutí 96 miliard euro
Průzkum sedmi evropských zemí provedený firmou Datamonitor ukázal, že stále více evropských spotřebitelů je – podobně jako je tomu v USA – na cestě ke klinické obezitě; výsledkem může být jediné: další posílení trhu s výživovými doplňky a prostředky na hubnutí a tedy ještě tučnější zisky pro jejich výrobce.
Rubrika: Hubnutí a obezita
| Typ článku: Studie
„Plná třetina obyvatel západní Evropy nyní trpí nadváhou, předpokládá se, že koncem roku 2006 se bude toto číslo blížit již polovině,“ uvedl analytik firmy Datamonitor Andrew Russell.
Problém obezity je zvláště palčivý ve třech zemích – v Německu, Itálii a Španělsku, kde má nadváhu každý druhý. Ve Velké Británii a Francii, navzdory známé lásce k rybám a chipsům, resp. k dobré kuchyni, vykazuje nadváhu „jen“ asi 40 % obyvatelstva.
Jak postupně obyvatelstvo Evropy „těžkne“, výrobci nízkokalorických potravin, zázračných nápojů na hubnutí a pomazánek snižujících hladinu cholesterolu přicházejí se stále novými produkty na udržení štíhlé linie.
Počet přečtení: 2738
Datum: 10. 1. 2020