Televizní reklamy nejsou pro děti vůbec vhodné
Dnes je již dobře známo, že existuje vztah mezi sledováním agresivity a násilných činů v televizi a následným asociálním chováním. Mnohé děti dnes každý rok v televizi vidí více než 40 tisíc televizních reklam. Jak na ně působí jejich obsah?
Rubrika: Zdraví dětí
| Typ článku: Studie
Výzkumníci pracovníci sledovali po dobu tří měsíců obsah dopoledních a odpoledních reklam na třech populárních dětských televizních kanálech. Přestože byla většina televizních reklam označována za neutrální, 13 % z nich ukazovalo násilné chování, negativní modely a sexuálně podbarvené chování.
Rodiče by měli sledovat, na co se jejich děti v televizi dívají - včetně reklam.
J Dev Behav Pediatr 2011 Jan;32(1):1-7
Počet přečtení: 2327
Datum: 14. 7. 2014