Všechny články
Recepty
Strava
Vztahy
Zdraví
Životospráva
Další...
Nemoci

Impulzivní nákupy

Existuje psychologický koncept zvaný „rozhodovací únava“, který ob­chodníkům slouží jako nástroj k manipulaci se zákazníky. Zdá se, že lidé ma­jí omezenou kapacitu rozhodování v určitém časovém úseku a kvalita našich rozhodnutí se zhoršuje až do té míry, že začneme činit rozhodnutí naprosto iracionální.
Rubrika: Stravování
|
Typ článku: Studie

Napadlo vás někdy, proč jsou v supermarketech všechny ty sladkosti a nezdravé věci právě u pokladen? Poté, co se prokoušete čtyřiceti tisíci položkami v průměrném supermarketu, síla vaší vůle je už příliš oslabená na to, aby odolala impulzivním nákupům.

Počet přečtení: 561
Datum: 18. 5. 2022