Všechny články
Recepty
Strava
Vztahy
Zdraví
Životospráva
Další...
Nemoci

Smažená rýže

3 šálky míchané zeleniny, nakrájené (např.: 1 šálek mrkve, 1 šálek cibule, 1 šálek brokolice anebo 1 šálek zelené papriky, 1 šálek mrkve, 1 šálek klíčků z fazole mungo anebo 1 šálek fazole mungo, 1 šálek mrkve, 1 šálek zelené cibulky), 1/4 šálku vody, 2 šálky uvařené rýže natural, 1 pl sójové omáčky tamari, 1/2 čl hořčičného semínka, 1/2 čl mletého zázvoru
|
Typ článku: Recepty

Ve velkém hrnci na polévku rozmíchejte hořčici a zázvor ve čtvrtině šálku vody. Uveďte do varu. Přidejte zeleninu a vařte na středním plameni, dokud zelenina nezměkne (asi 10–15 minut). Můžete použít wok, pokud jej máte. Nakrájíte-li zeleninu na menší kousky, uvaří se rychleji. Přidejte uvařenou rýži a míchejte, dokud se neprohřeje. Přidejte tamari. Dobře promíchejte. Ještě chvíli vařte, dokud se rýže neprohřeje (asi 1–2 minuty).

Dvěma hladovým strávníkům poslouží jako rychlý a úplný pokrm. Můžete použít jakoukoliv kombinaci druhů zeleniny. Jen dbejte na to, aby byla nakrájena na malé kousky, a rychle se tedy uvařila.

Počet přečtení: 4403
Datum: 18. 1. 2009